Home » » Betulkah Neelofa Kena Tangkap Khalwat???

Betulkah Neelofa Kena Tangkap Khalwat???

Written By Anonymous on Saturday 28 December 2013 | 02:06

Siapa Kata Neelofa Kena Tangkap Khalwat


Siapa Kata Neelofa Kena Tangkap Khalwat. Pengurus Noor Neelofa Mohd. Noor atau Neelofa, Mohd. Amer Shafiq Khalip menafikan sekeras-kerasnya tentang berita pelakon berkenaan telah ditangkap khalwat malam kelmarin. Siapa agaknya yang bikin havoc bikin panas dunia hiburan ni agaknya ye.

Amer dipetik portal hiburan berkata, pada malam pelakon tersebut dikatakan ditangkap khalwat, dia menemani Neelofa hadir ke majlis pelancaran Galaxy Mobile App di sebuah restoran terkemuka di Kuala Lumpur. Fitnah sebegini sangat tidak sihat dalam industri hiburan negara yang kita tahu sangat panas.

Kebenaran pasti terserlah juga akhirnya. Jika benar Neelofa kena tangkap khalwat, pasti tindakan akan dikenakan ke atasnya. Yang pastinya Neelofa akan cuba memperjelaskan segala kemelut yang meliputi dirinya itu. Jika berita Neelofa kena tangkap khalwat adalah tidak benar dan merupakan fitnah semata, memang tidak dapat dimaafkan siapa kata Neelofa kena tangkap khalwat tersebut. Lihat juga Hans Isaac Sanggup Tunggu Neelofa Tiga Tahun Lagi.

Kita semua tahu bahawa dunia hiburan adalah suatu dunia yang penuh dengan glamour dan cerita panas serta gosip di sana sini. Ada yang berjaya mengharunginya dengan jalan mudah dan ada yang terpaksa melaui jalan yang sukar untuk berjaya. Harap semua cerita Neelofa kena tangkap khalwat ini tidak benar sama sekali. Siapa Kata Neelofa Kena Tangkap Khalwat agaknya ya.

Ketahuai berita sebenar tentang kejadian ini selepas Neelofa membuat sidang media kelak.


Sumber: http://www.puteraduyong.com
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Berita Gempak Terkini - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger